Google ads(tidligere Google Adwords)

Google Ads er en effektiv måde at annoncere på. Det er et redskab til at opnå den online synlighed, der skal til for at hjælpe dig til øget salg og øget vækst.

Skal vi ringe dig op?

Lad os tage en snak om jeres projekt

Ring op formular

GOOGLE ADS

Vi hjælper dig med at opsætte dine Google Ads (AdWords) kampagner, så de målrettes netop din virksomheds behov, og så du får mest værdi for pengene.

Vi rådgiver også gerne i, hvordan opsætningen af dine kampagner udføres mest optimalt, så du selv kan anvende den viden fremadrettet og administrerer din Google Ads konto

Behovet varierer meget, når det handler om Google Ads (AdWords). Derfor har vi også forskellige pakker og priser, så der er noget for ethvert behov – uanset om man har et lokalt behov eller et landsdækkende.

Betal kun for de klik, som en potentiel kunde foretager sig

Med Google Ads (AdWords) betaler du kun for de klik, som en potentiel kunde foretager sig, fordi din annonce har virket indbydende og relevant for den søgning, han eller hun har foretaget. Vi finder i samarbejde frem til det budget, der skal være til rådighed pr. dag, så du ikke går glip af klik på annoncer, mens omkostningerne holdes nede.

Vil du gerne vide mere?

Hvis du har spørgsmål til vores Google Ads pakker eller andre af vores løsninger, er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 53 860 960 eller udfylde formularen på denne side, hvis du er interesseret i et uforpligtende møde.

Vi tilbyder også gratis Google seminar løbende – se mere her: Seminar

Google Ads-handlingsplan

Ved opstart af projektet vil nedenstående handlingsplan blive fulgt. Handlingsplanen er selvfølgelig dynamisk således at den kan tilpasses jeres behov.

  • 1. Projekt indledes ved at kontakt skabes mellem projektleder og Jeres kontaktperson. Her vil der indgå et telefoninterview der har til formål, at afklare overordnede søgeemner, til brug i den følgende søgeordsanalyse.
    a. Her vil der også blive drøftet behovet for afgræsning af geografi i forhold til ønsket målretning.
    b. Under interviewet skal der også afklare hvilken form for statistik der er opsat til at registrerer trafik på webstedet eller mangel på samme. Som udgangspunkt anvendes Google Analytics.
    c. Tidsrum annoncer skal være synlige.
    d. Budget aftales
  • 2. Efter endt interview vil der blive udarbejdet før omtalte søgeordsanalyse. Søgeordene i denne analyse anvendes til at opstille relevante søgeord i jeres kampagner og annoncer.
  • 3. Herefter udarbejdes der annoncer til de fundne søgeord og emner.
  • 4. Når implementeringen af annoncer er fuldført gives der besked om dette og kampagnerne startes op
  • 5. Når implementeringen er godkendt, påbegyndes vedligeholdsperioden.
    a. Denne indeholder:
    i. kontinuerligt arbejde med annonceoptimering
    ii. trafik opfølgning via Google Analytics

Google ads lokal

Pakke 1
 

  • Opstartsinterview for projektets mål
  • Søgeordsanalyse
  • Annoncetekster
  • Annonceoptimering
  • Udvidelser
  • Sammenkobling med Google Analytics

Vælg én ekstra mulighed

Shopping*
Display*
Re-marketing*
Youtube*

Google ads professionel

Pakke 2
 

  • Opstartsinterview for projektets mål
  • Søgeordsanalyse
  • Annoncetekster
  • Annonceoptimering
  • Udvidelser
  • Sammenkobling med Google Analytics
  • Splittest
  • Sporing

Vælg én ekstra mulighed

Shopping*
Display*
Re-marketing*
Youtube*

Referencer

Klik på den hjemmeside du ønsker at besøge

Skal vi hjælpe dig med dit næste projekt?

Benyt nedenstående formular, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Kontakt

Hvem står bag dine Google Ads (AdWords)?

Allan Holmberg

Salgschef

Allan kan kontaktes på +45 53 860 965

          

Jacob Gregersen

Google Ads og SEO specialist

Jacob kan kontaktes på +45 53 860 961