GOOGLE ADS LØSNINGER
Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål i forhold til vores priser.
Skal vi ringe dig op?
Lad os tage en snak om jeres projekt
Google Ads Small Business
Få assistance til Google Ads, både hvad angår tekster, optimering af annoncer og statistik.
6 mdr. binding: 7.500 DKK
12 mdr. binding: 10.000 DKK
Prisen omfatter:
- Opstartssamtale for projektets mål
- Søgeordsanalyse
- Annoncetekster
- Annonceoptimering
- Udvidelser
- Sammenkobling med Google Analytics
Google Ads Business
Få assistance til Google Ads, både hvad angår tekster, optimering af annoncer og statistik.
6 mdr. binding: 12.000 DKK
12 mdr. binding: 16.000 DKK
Prisen omfatter:
- Opstartssamtale for projektets mål
- Søgeordsanalyse
- Annoncetekster
- Annonceoptimering
- Udvidelser
- Sammenkobling med Google Analytics
- Splittest
- Sporing
Ekstra muligheder:
- Shopping*
Display*
Re-marketing*
Youtube* *ekstra pris pr. mdr. for valg af tillægsmuligheder 495,- DDK
Analyse
2.995 DKK
Få gennemgået din Google Ads konto og bliv endnu skarpere på din synlighed online via annoncering.
Prisen omfatter:
- Gennemgang af eksisterende Google Ads konto for forbedringer
Google Ads-handlingsplan
Ved opstart af projektet vil nedenstående handlingsplan blive fulgt. Handlingsplanen er selvfølgelig dynamisk således at den kan tilpasses jeres behov.
- 1. Projekt indledes ved at kontakt skabes mellem projektleder og Jeres kontaktperson. Her vil der indgå et telefoninterview der har til formål, at afklare overordnede søgeemner, til brug i den følgende søgeordsanalyse.
a. Her vil der også blive drøftet behovet for afgræsning af geografi i forhold til ønsket målretning.
b. Under interviewet skal der også afklare hvilken form for statistik der er opsat til at registrerer trafik på webstedet eller mangel på samme. Som udgangspunkt anvendes Google Analytics.
c. Tidsrum annoncer skal være synlige.
d. Budget aftales - 2. Efter endt interview vil der blive udarbejdet før omtalte søgeordsanalyse. Søgeordene i denne analyse anvendes til at opstille relevante søgeord i jeres kampagner og annoncer.
- 3. Herefter udarbejdes der annoncer til de fundne søgeord og emner.
- 4. Når implementeringen af annoncer er fuldført gives der besked om dette og kampagnerne startes op
- 5. Når implementeringen er godkendt, påbegyndes vedligeholdsperioden.
a. Denne indeholder:
i. kontinuerligt arbejde med annonceoptimering
ii. trafik opfølgning via Google Analytics

Skal vi hjælpe dig med dit næste projekt?
Benyt nedenstående formular, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Hvem står bag dine Google Ads (AdWords)?


