SEO (Search Engine Optimization)

SEO hos os kan enten være lokal eller landsdækkende. Vi har to forskellige SEO-pakker og priser.

Skal vi ringe dig op?

Lad os tage en snak om jeres projekt

Ring op formular

SØGEMASKINEOPTIMERING

SEO (Search Engine Optimization), eller på dansk søgemaskineoptimering, er et vigtigt parameter, når det kommer til at gøre din virksomhed mere synlig online og få dig højere placeret i de organiske søgeresultater.

SEO er et kontinuerligt stykke arbejde

Organiske søgeresultater er ikke-betalte søgeresultater. Altså de søgeresultater, der kommer under de betalte annoncer, når der søges på Google. SEO er et kontinuerligt stykke arbejde, der skal udføres, for at brugere af Googles søgemaskine kan finde din hjemmeside eller webshop.

Et af parametrene, for at opnå dette, er at identificere vigtige ord og termer, der anvendes til søgninger på Google, og som samtidig er relevante for jeres produkter eller service. Det er et af mange elementer, der skal holdes styr på, når der arbejdes med SEO, og her kan vores professionelle og passionerede medarbejdere holde trådene samlet, så du får mest ud af jeres markedsføring online.

Vil du gerne vide mere?

Hvis du har spørgsmål til vores SEO-pakker, er du altid velkommen til at ringe til os på +45 53 860 960 eller få et uforpligtende møde ved at udfylde formularen – så kontakter vi dig med forslag til mødetidspunkt.

SEO-handlingsplan

Ved opstart af SEO-projektet vil nedenstående handlingsplan blive fulgt. Handlingsplanen er selvfølgelig dynamisk, således at den kan tilpasses jeres behov.

  • 1. Projekt indledes ved at kontakt skabes mellem SEO projektleder og Jeres kontaktperson. Her vil der indgå et telefoninterview, der har til formål at afklare overordnede søgeemner til brug i den følgende søgeordsanalyse.
    a. Under interviewet skal der også afklares, hvilken form for statistik der er opsat til at registrere trafik på webstedet eller mangel på samme. Som udgangspunkt anvendes Google Analytics.
    b. Ved lokal SEO laves der kun analyse på lokale søgeord. Eksempelvis ”Tømrer Middelfart”
  • 2. Efter endt interview vil der blive udarbejdet før omtalte søgeordsanalyse. Denne opbygges i et Excel ark og fremsendes til Jer.
  • 3. Søgeordsanalysen gennemgås telefonisk, og der udvælges det antal søgeord, der er aftalt.
    a. Ønsker man at vælge yderligere søgeord, udover det aftalte antal, aftales der, hvad prisen per søgeord skal være.
    b. Skulle søgeordsanalysen ikke afklare et tilstrækkeligt antal søgeord, der kan udvælges, revideres analysen således, at denne bliver udvidet med yderligere søgeord. Denne proces gentages, indtil det ønskede antal søgeord kan udvælges.
  • 4. Efter udvælgelse af søgeord vurderes det, hvor det er bedst at disse bliver implementeret på webstedet.
    a. Dette kan være på eksisterende indholdssider, der udbygges med yderligere tekst eller på nye indholdssider, der oprettes til at kunne understøtte søgeordet.
  • 5. Herefter udarbejdes der tekst til de søgeord, der er behov for. Hertil vil der også blive udarbejdet unikke SEO-titler og Meta-beskrivelser.
  • 6. Efter teksterne er udarbejdet fremsendes dette til gennemlæsning, så der kan kommes med eventuel korrektur.
  • 7. Er der korrektur bliver denne fortaget, og teksterne fremsendes til gennemlæsning igen.
  • 8. Når tekster er godkendt, bliver disse implementeret på de aftalte indholdssider.
    a. Her vil der også blive implementeret interne links fra og til tilrettede eller nyoprettede indholdssider.
  • 9. Når implementeringen af tekster er fuldført, gives der besked om dette, så implementeringen kan gennemgås og komme med eventuel korrektur, input eller andre kommentarer.
  • 10. Når implementeringen er godkendt, påbegyndes vedligeholdsperioden.
    a. Denne indeholder:
    i. kontinuerligt arbejde med link building
    ii. arbejde med teknik forbedringer
    iii. trafik-opfølgning via Google Analytics

     

    1) En titel eller et titel tag er et HTML-element, der angiver titlen på en webside. Titler vises på søgeresultatsider (SERP’er) som den klikbare overskrift for et givet resultat, og er vigtige for brugervenlighed, SEO og social deling. Titlen er beregnet til at være en nøjagtig og præcis beskrivelse af et sides indhold.
    2) Meta beskrivelser er HTML attributter, der giver kortfattede resuméer af websider. De vises almindeligvis under de blå klikbare links på en søgeresultatside (SERP).

SEO LOKAL

Pakke 1

 

  • SEO-analyse
  • Tekstforfatning
  • Implementering af tekster
  • Sidetitler
  • Metabeskrivelse
  • Formatering af overskrifter
  • Linkbuilding
  • Google Analytics
  • SEO-rapporter hver måned

SEO PRO

Pakke 2

 

  • SEO-analyse
  • Tekstforfatning
  • Implementering af tekster
  • Sidetitler
  • Metabeskrivelse
  • Formatering af overskrifter
  • Linkbuilding
  • Google Analytics
  • SEO-rapporter hver måned
  • Google Search Console
  • Sporing på formular/links – maks. 2 stk.

ANDRE SEO LØSNINGER

Søgeordsanalyse, SEO tjek mv.

 
Udover vores SEO pakker tilbyder vi også andre SEO løsninger så som søgeordsanalyse, SEO tjek og Google My Business

Referencer

Klik på den hjemmeside du ønsker at besøge

Skal vi hjælpe dig med dit næste projekt?

Benyt nedenstående formular, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Kontakt

Hvem står bag din SEO?

Jacob Gregersen

Google Ads og SEO specialist

Jacob kan kontaktes på +45 53 860 961