SEO LØSNINGER
Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål i forhold til vores priser.
Skal vi ringe dig op?
Lad os tage en snak om jeres projekt
SEO LOKAL
+ 1.200 DKK
Få forbedret dine organiske søgeresultater på Google ved at få assistance til SEO (søgemaskineoptimering) inkl. opfølgning og SEO rapporter på månedlig basis. SEO lokal er for dig, som har brug for at blive fundet på Google på søgeord for lokalområdet, f.eks. en bestemt by eller landsdel kombineret med eksempelvis din branche.
5 søgeord: 1.200 DKK
10 søgeord: 1.700 DKK
20 søgeord: 2.500 DKK
30 søgeord: 3.200 DKK
40 søgeord: 3.800 DKK
Prisen omfatter:
- Lokale søgeord
- Søgeordsanalyse
- Tekstforfatning
- Implementering af tekster
- Sidetitler
- Meta beskrivelser
- Formatering af overskrifter
- Linkbuilding
- Google Analytics
- SEO rapporter hver måned
SEO LOKAL(12 mdr.)
+ 12.000 DKK
Få forbedret dine organiske søgeresultater på Google ved at få assistance til SEO (søgemaskineoptimering) inkl. opfølgning og SEO rapporter på månedlig basis. SEO lokal er for dig, som har brug for at blive fundet på Google på søgeord for lokalområdet, f.eks. en bestemt by eller landsdel kombineret med eksempelvis din branche.
5 søgeord: 12.000 DKK
10 søgeord: 17.000 DKK
20 søgeord: 25.000 DKK
30 søgeord: 32.000 DKK
40 søgeord: 38.000 DKK
Prisen omfatter:
- Lokale søgeord
- Søgeordsanalyse
- Tekstforfatning
- Implementering af tekster
- Sidetitler
- Meta beskrivelser
- Formatering af overskrifter
- Linkbuilding
- Google Analytics
- SEO rapporter hver måned
SEO PRO
+ 1.500 DKK
Få forbedret dine organiske søgeresultater på Google ved at få assistance til SEO (søgemaskineoptimering) inkl. opfølgning og SEO rapporter på månedlig basis.
5 søgeord: 1.500 DKK
10 søgeord: 2.500 DKK
20 søgeord: 3.300 DKK
30 søgeord: 4.000 DKK
40 søgeord: 4.600 DKK
Prisen omfatter:
- Landsdækkende søgeord
- Søgeordsanalyse
- Tekstforfatning
- Implementering af tekster
- Sidetitler
- Meta beskrivelser
- Formatering af overskrifter
- Linkbuilding
- Google Analytics
- SEO rapporter hver måned
- Google Search Console
- Sporing af formular/links – 2 stk.
SEO PRO(12 mdr.)
+ 15.000 DKK
Få forbedret dine organiske søgeresultater på Google ved at få assistance til SEO (søgemaskineoptimering) inkl. opfølgning og SEO rapporter på månedlig basis.
5 søgeord: 15.000 DKK
10 søgeord: 25.000 DKK
20 søgeord: 33.000 DKK
30 søgeord: 40.000 DKK
40 søgeord: 46.000 DKK
Prisen omfatter:
- Landsdækkende søgeord
- Søgeordsanalyse
- Tekstforfatning
- Implementering af tekster
- Sidetitler
- Meta beskrivelser
- Formatering af overskrifter
- Linkbuilding
- Google Analytics
- SEO rapporter hver måned
- Google Search Console
- Sporing af formular/links – 2 stk.
Søgeordsanalyse
4.995 DKK
Med en søgeordsanalyse kan du blive klogere på, hvad det vil give mening for dig at blive fundet på, på Google.
Prisen omfatter:
- Analyse af potentiale for interessante søgeord
SEO tjek
2.995 DKK
Gennemgang af teknisk platform for hjemmeside/webshop.
Der vil blive analyseret i forhold til følgende:
- Server svaretider
- Udnyttelse af lokale ressourcer (Browser caching)
- Tekstforfatning
- Udnyttelse af komprimering af tekstbaserede ressourcer
- Korrekt anvendelse af billede størrelser og komprimering
Disse punkter har alle indflydelse på den hastighed, din hjemmeside eller webshop bliver præsenteret med for brugerne.
Google Virksomhedsprofil
995 DKK
Få hjælp til at gøre din virksomhed mere synlig med Google Virksomhedsprofil.
Prisen omfatter:
- Oprettelse
- Redigering af profil
SEO-handlingsplan
Ved opstart af SEO-projektet vil nedenstående handlingsplan blive fulgt. Handlingsplanen er selvfølgelig dynamisk således at den kan tilpasses jeres behov.
- 1. Projekt indledes ved at kontakt skabes mellem SEO projektleder og Jeres kontaktperson. Her vil der indgå et telefoninterview der har til formål, at afklare overordnede søgeemner, til brug i den følgende søgeordsanalyse.
a. Under interviewet skal der også afklare hvilken form for statistik der er opsat til at registrerer trafik på webstedet eller mangel på samme. Som udgangspunkt anvendes Google Analytics.
b. Ved lokal SEO laves der kun analyse på lokale søgeord. Eksempelvis ”Tømrer Middelfart” - 2. Efter endt interview vil der blive udarbejdet før omtalte søgeordsanalyse. Denne opbygges i et Excel ark og fremsendes til Jer.
- 3. Søgeordsanalysen gennemgås telefonisk og der udvælges det antal søgeord der er aftalt.
a. Ønskes at vælge yderligere søgeord udover det aftalt antal, aftales der hvad prisen per søgeord skal være.
b. Skulle søgeordsanalysen ikke afklare et tilstrækkeligt antal søgeord der kan udvælges, revideres analysen således at denne bliver udvidet med yderligere søgeord. Denne proces gentages indtil det ønskede antal søgeord kan udvælges. - 4. Efter udvælgelse af søgeord vurderes det hvor det er bedst at disse bliver implementeret på webstedet.
a. Dette kan være på eksisterende indholdssider der udbygges med yderligere tekst eller på nye indholdssider der oprettes til at kunne understøtte søgeordet. - 5. Herefter udarbejdes der tekst til de søgeord der er behov for. Hertil vil der også blive udarbejdet unikke SEO-titler og Meta beskrivelser .
- 6. Efter tekst er udarbejdet fremsendes dette til gennemlæsning, så der kan kommes med eventuel korrektur.
- 7. Er der korrektur bliver denne fortaget, og teksterne fremsendes til gennemlæsning igen.
- 8. Når tekster er godkendt bliver disse implementeret på de aftalte indholdssider.
a. Her vil der også blive implementeret interne links fra og til tilrettede eller nyoprettede indholdssider - 9. Når implementeringen af tekster er fuldført gives der besked om dette så implementeringen kan gennemgås og komme med eventuel korrektur, input eller andre kommentarer.
- 10. Når implementeringen er godkendt, påbegyndes vedligeholdsperioden.
a. Denne indeholder:
i. kontinuerligt arbejde med link building
ii. arbejde med teknik forbedringer
iii. trafik opfølgning via Google Analytics1) En titel eller et titel tag er et HTML-element, der angiver titlen på en webside. Titler vises på søgeresultatsider (SERP’er) som den klikbare overskrift for et givet resultat, og er vigtige for brugervenlighed, SEO og social deling. Titlen er beregnet til at være en nøjagtig og præcis beskrivelse af et sides indhold.
2) Meta beskrivelser er HTML attributter, der giver kortfattede resuméer af websider. De vises almindeligvis under de blå klikbare links på en søgeresultatside (SERP).
Skal vi hjælpe dig med dit næste projekt?
Benyt nedenstående formular, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.