Du udgiver måske allerede nyhedsbreve, der fungerer rigtig godt, men nu skal du til at udsende endnu et nyhedsbrev – nemlig på LinkedIn.
LinkedIn har nemlig for nyligt gjort det muligt for virksomheder at oprette nyhedsbreve på LinkedIn. I et LinkedIn-nyhedsbrev samler man en række udgivede LinkedIn-artikler, som sendes ud til subscribers af nyhedsbrevet. På den måde er du sikker på, at mange af dine følgere får set dit indhold. Se det er smart!
Hvis du allerede deler artikler på LinkedIn ved du, at man her har mere kreativ frihed end ved et almindeligt LinkedIn-opslag. Så slå dig løs og del din viden i et nyhedsbrev til dine følgere.
Fordele:
– Nyhedsbrevet kan hjælpe din virksomhed med at skille sig ud.
– Hvis du skaber indhold, der får interaktion på LinkedIn, bliver det vist til flere potentielle connections og kunder.
– Skab tillid ved at dele ud af din viden
– Du kan potentielt få leads, der tilmelder sig din begivenhed/webinar eller skriver sig op til dit almindelige nyhedsbrev.
Det er nemt at skabe nyhedsbrevet, men du skal selvfølgelig også have nogle, der læser det. Så du kan med fordel øve dig på følgende:
– Lav en skarp titel, som tydligt kommunikerer, hvad nyhedsbrevet handler om.
– Lav værdifuldt indhold, som giver indsigt til din målgruppe
– Skriv fængende tekster, som får folk til at interagere med dine opslag
– Skab noget visuelt eller grafisk, som kan tiltrække dine læsere
– Skab din egen stil, så dit nyhedsbrev skiller sig ud.
God fornøjelse!
Har du ikke selv mod på at kaste dig ud i at lave et nyhedsbrev på LinkedIn? Så kan vi hjælpe dig hos BEST OF Online.dk. Læs mere om vores løsninger for markedsføring på Facebook/Instagram og LinkedIn her. Du er også altid velkommen til at give os et kald.